Module - addons
Pagina 1 din 1
Module - addons
1. Info:
Deci, am vazut cativa utilizator care atunci cand fac public un addons, activeaza toate modulele....cea ce nu este prea bine. E ca si cum ai da drumul la apa dar nu o folosesti, e inutil.
Deci, ca sa stiti ce module trebuie activate pentru fiecare plugin, intrati in .sma-ul acestuia si aveti la inceput,sus, ceva de genul:
Code:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <modul_necesar>
* amxmodx - neaparat.
* amxmisc - nu este obligatoriu.
* modul_necesar- este modulul care trebuie activat pentru ca pluginul sa functioneze. Exemplu:
Code:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
-> Pluginul x are nevoie de modulul fakemeta pentru a rula.
2. Cum activez un modul.
Modulele sunt definite in fisierul addons/amxmodx/configs/modules.ini.
Un modul dezactivat 'arata' asa:
Code:
;modul
iar unul activat Code:
modul
Deci, ";" face diferenta dintre activat/dezactivat, mai exact 'el' activeaza, respectiv dezactiveaza un modul dorit.
Mai sus am dat exemplu de un plugin care necesita modulul fakemeta, asa ca, inca caz ca este dezactivat, trebuie sa il activam asa:
Code:
fakemeta
3. Cele mai folosite module sunt:
Code:
engine
fakemeta
fun
cstrike
csx
iar mai nou, cu amxmodx 1.8, a aparut un nou modul foarte 'puternic' si folositor, cu o varietate de functii: hamsandwich.
Asa ca modulele Code:
sockets
regex
plimba ursul.
4. Pentru detalii despre module: Click!
Deci, am vazut cativa utilizator care atunci cand fac public un addons, activeaza toate modulele....cea ce nu este prea bine. E ca si cum ai da drumul la apa dar nu o folosesti, e inutil.
Deci, ca sa stiti ce module trebuie activate pentru fiecare plugin, intrati in .sma-ul acestuia si aveti la inceput,sus, ceva de genul:
Code:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <modul_necesar>
* amxmodx - neaparat.
* amxmisc - nu este obligatoriu.
* modul_necesar- este modulul care trebuie activat pentru ca pluginul sa functioneze. Exemplu:
Code:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
-> Pluginul x are nevoie de modulul fakemeta pentru a rula.
2. Cum activez un modul.
Modulele sunt definite in fisierul addons/amxmodx/configs/modules.ini.
Un modul dezactivat 'arata' asa:
Code:
;modul
iar unul activat Code:
modul
Deci, ";" face diferenta dintre activat/dezactivat, mai exact 'el' activeaza, respectiv dezactiveaza un modul dorit.
Mai sus am dat exemplu de un plugin care necesita modulul fakemeta, asa ca, inca caz ca este dezactivat, trebuie sa il activam asa:
Code:
fakemeta
3. Cele mai folosite module sunt:
Code:
engine
fakemeta
fun
cstrike
csx
iar mai nou, cu amxmodx 1.8, a aparut un nou modul foarte 'puternic' si folositor, cu o varietate de functii: hamsandwich.
Asa ca modulele Code:
sockets
regex
plimba ursul.
4. Pentru detalii despre module: Click!
Subiecte similare
» 7 addons-uri by
» ink Addons V2
» Addons Funny X-mas v1.1
» Addons Public v1.0
» Addons xREDIRECT [ AMXX ]
» ink Addons V2
» Addons Funny X-mas v1.1
» Addons Public v1.0
» Addons xREDIRECT [ AMXX ]
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|