GeneralArena.No-Ip.Biz
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Module - addons

In jos

Module - addons Empty Module - addons

Mesaj  Admin Mier Dec 24, 2008 7:03 am

1. Info:
Deci, am vazut cativa utilizator care atunci cand fac public un addons, activeaza toate modulele....cea ce nu este prea bine. E ca si cum ai da drumul la apa dar nu o folosesti, e inutil.
Deci, ca sa stiti ce module trebuie activate pentru fiecare plugin, intrati in .sma-ul acestuia si aveti la inceput,sus, ceva de genul:
Code:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <modul_necesar>

* amxmodx - neaparat.
* amxmisc - nu este obligatoriu.
* modul_necesar- este modulul care trebuie activat pentru ca pluginul sa functioneze. Exemplu:
Code:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

-> Pluginul x are nevoie de modulul fakemeta pentru a rula.

2. Cum activez un modul.
Modulele sunt definite in fisierul addons/amxmodx/configs/modules.ini.
Un modul dezactivat 'arata' asa:
Code:
;modul


iar unul activat Code:
modul


Deci, ";" face diferenta dintre activat/dezactivat, mai exact 'el' activeaza, respectiv dezactiveaza un modul dorit.
Mai sus am dat exemplu de un plugin care necesita modulul fakemeta, asa ca, inca caz ca este dezactivat, trebuie sa il activam asa:
Code:
fakemeta



3. Cele mai folosite module sunt:
Code:
engine
fakemeta
fun
cstrike
csx

iar mai nou, cu amxmodx 1.8, a aparut un nou modul foarte 'puternic' si folositor, cu o varietate de functii: hamsandwich.
Asa ca modulele Code:
sockets
regex

plimba ursul.

4. Pentru detalii despre module: Click!
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 33
Data de înscriere : 17/12/2008
Varsta : 32
Localizare : Galati

https://generalarena.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum